E-mail cím változás esetén
Ha csak változik a dolgozó e-mail címe, eredetileg is helyes e-mail címmel volt felrögzítve és be tud lépni vele a WebBér rendszerbe, akkor a bérszámfejtő programban csak módosítani kell az e-mail címét a személyi adatokban.

Ilyenkor a dolgozónak is be kell lépnie a WebBér rendszerbe a régi e-mail címével.

A felhasználói fiókjában tudja, a saját felhasználói adatainál a bejelentkezési e-mail címét módosítani.

Ha a bérszámfejtő programban a személynél lett elírva az e-mail cím egy nem létező e-mail címre, ami miatt az aktiváló e-mailt sem kapja meg a dolgozó, akkor a WebBér rendszerben a Cégbeállítások – Cégfelhasználók – Listázás menüpontban kell törölni a felhasználó fiókját a törlés ikonnal.
Ezután a bérszámfejtő programban a Személyi adatokban, ellenőrizni kell hogy helyes e az e-mail cím az Elérhetőségek fülön és a személyi adatokat le kell tárolni az OK gombbal.
Ilyenkor az aktuális, helyes e-mail címmel újra felkerül a dolgozó a WebBér rendszerbe és kap aktiváló e-mailt is, melyet megerősítve be tud lépni a WebBér rendszerbe.