WebTax – Frissítés – v1.22
Frissítés dátuma: 2021.05.26.
SimplePay fizetési link/QR-kód a számlára
Legújabb fejlesztésünkkel lehetőséget adunk arra, hogy a SimplePay integrációnak köszönhetően számláin elhelyezhető olyan link, aminek segítségével ügyfelei kényelmesen, bankkártyával is kiegyenlíthetik az Ön számláit.
Első lépésként a SimplePay oldalán regisztrálnia kell. (https://simplepay.secure.force.com/register) Cégadatokat kell hozzá megadni, majd az Elfogadóhely típus listából a „WebTax” opciót kiválasztani. (URL: https://webtax.novitax.hu ) Ezt követően a SimplePay átküldi Önnek a szükséges dokumentumokat.
A WebTax program Cégbállítások/SimplePay fülön a SimplePay-től megkapott adatokkal ki kell tölteni a mezőket. (Kereskedői azonosító, Titkos kulcs). Számla kiállítás során a „SimplePay fizetési link generálása” bepipálható és ebben az esetben meg kell adni a „SimplePay visszaigazoló e-mail cím”-et.
Az elkészült számlán, valamint az automatikusan kiküldött számla értesítő és fizetési emlékeztető e-mailekbe is belekerül a fizetési link, amire kattintva Partnere a SimplePay felületén bankkártyával kiegyenlítheti a számlát. Egy QR kódot is rakunk a számlára, ha esetleg nyomtatás után szeretné partnere elvégezni a befizetést.
A fentiekről bővebb leírást itt talál.
Kompenzáció, mint kiegyenlítés
A Kimenő és Bejövő bizonylatoknál a Kiegyenlítés során lehetőség van Kompenzációs kiegyenlítésre.
A Kompenzációs kiegyenlítés kiválasztását követően előjön egy lista a partner ellenoldali, teljesen még nem kiegyenlített megegyező pénznemű bizonylatairól, amikkel kompenzálható a számla.
A megjelenített lista rendezhető, közülük egy bizonylat kiválasztható. A kompenzációs kiegyenlítés törlésekor mindkét bizonylathoz kapcsolt kiegyenlítés törlésre kerül.
Kimutatás termék darabszámáról
A Kimutatások/Termék menüpont alatt található fejlesztésünkkel kimutatásokat/listákat készíthet egy vagy több bejövő/kimenő termék darabszámának alakulásáról.
A kimutatás szűrhető a számla dátumok, valamint a számlatétel neve, cikkszáma szerint is, a kapott lista xls formátumban exportálható is.
Megrendelés átalakítása
Az elmúlt másfél év tapasztalatai alapján az új megrendelések leadását átalakítottuk, egyszerűsítettük. A korábbi kétféle megrendelés módot (számlakeret bővítés vagy érvényességi idő hosszabbítás) összevontuk.
A továbbiakban bármilyen csomagot megrendelhet, ami a kiegyenlítést követően rögtön, vagy ha a kiegyenlítéskor van aktív csomagja, akkor az aktív csomag számla/vagy időkeretének lejáratakor válik aktívvá az új csomag. Hogy ne érje hátrány a túl nagy csomagot választó felhasználóinkat, az időkeret lejáratakor a maradék számlakeret nem veszik el, azt átemeljük az új megrendelésbe.
Új dokumentum feltöltésről e-mail értesítés küldése
Több hírlevelünkben tájékoztattuk Önöket arról, hogy a WINTAX rendszerből (NTAX, TAXA és Bér modulokból) a Dokumentumtárba fájlok tölthetőek fel. Amennyiben a könyvelője/bérszámfejtője bármely fenti programból dokumentumot tölt fel a WebTax Dokumentumtár felületére, akkor arról e-mail értesítést küldünk a továbbiakban.
Megtekintés jogosultság a Bejövő bizonylatoknál
A Bejövő bizonylatoknál is kialakítottuk a „csak megtekintés” jogosultságot. Az ezzel rendelkező felhasználó a bejövő bizonylatokat nem szerkesztheti,
nem rögzíthet új bizonylatokat, viszont bármely már rögzített bizonylatot megtekintheti.
Bejövő számla tétel módosítása után Kontírozást érintő változások
Egy Bejövő számla rögzítését követően, ha módosították a bizonylat egy tételét, annak kontírját, munkaszámát/költséghelyét vagy a számla fizetési módját, akkor ez a változás nem minden esetben vezetődött át a bizonylat kontírozásába. Ezt a problémát orvosoltuk ebben a verzióban.
Számlatömbnél „Jellemző (követel) fkv-i szám” – visszamenőleg is érvényesíthető
Amennyiben a számlatömbnél az első számlák kiállítása után állít be jellemző fkv-i számot, azt visszamenőleg is érvényesítheti ezzel a fejlesztéssel.
Működése megegyezik a tömbhöz rendelt alapértelmezett napló visszamenőleges érvényesítésével.